söndag 26 augusti 2012

TÄVLING - vinn produkter från Bambino Mam!

"Jag tävlar om matkladd-vänliga produkter

Har ju inte haft tävlingar på bloggen förut, men någon ska ju vara första gången eller hur? Ni kan alltså vinna produkter som passar utmärkt till "nyblivna självätare", en verkligen HÄRLIG period om man gillar städning! ;-) 
Eftersom det är dubbla produkter passar det extra bra till tvillingar men det funkar ju såklart utmärkt för "enlingar" också!

Innehållet är:
2 st Spill Proof Cup
2 st Äta själv bestick
4 st mjuka haklappar

Det enda ni behöver göra är att skriva en kommentar och motivera varför just ni vill vinna, tillsammans med er mailadress!
Ett plus i kanten är ju förstås om ni vill följa mig på Bloglovin. Och vill ni få ytterligare ett plus tipsar ni om tävlingen på era bloggar (om ni har någon sådan), ni kopierar då bilden och den kursiverade texten!

Tävlingen pågår till och med söndagen den 2 september kl.12.30

Lycka till!

4 kommentarer:

Maria - mamma till ps-trillingar plus två! sa...

Å självklart vill jag vara med och tävla!
Med tre små kladdmonster här hemma som alla vill äta själv, känns det som den perfekta vinsten!
Följer dig på bloglovin har jag gjort länge, och nu har jag skrivit kommentar men självklart länkar jag även till dig på min blogg!

Kram på er

Sandra sa...

Samtidigt som vi grattar till Astrid o Signe passar vi på o va me i tävlingen! Brukar aldrig tävla för ja vinner aldrig men vi chansar den här gången igen! Va stora tjejerna har blivit! 2 år har gått alldeles för fort... Kram

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med i tävlingen! :)

Skulle bli väldigt glad om jag vann ett blått set men mest glad blir nog den lille som äntligen kan få testa att äta själv. :)

Jag har länkat från min blogg så välkommen in och kika om du vill.

Ha en härlig dag!

http://madebyscandinavia.blogg.se/2012/august/bambino-1.html

Kram Elle

mammaTEA sa...

Denna vinst skulle vara perfekt! Även om vi inte har tvillingar så har vi två ganska tätt. Signe får äta mer och mer själv eftersom lillebror behöver uppmärksamhet. Signe skulle därför behöva lite uppmuntran och snart ska lillebror börja att provsmaka. Det skulle vara kul med lite nytt till honom så han slipper ärva allt ;)

mail@mammatea.se