fredag 1 juni 2012

Buzzador - Vanish

Nu börjar Buzzador-kampanjen om Vanish lida mot sitt slut och jag tänkte jag skulle göra en liten utvärdering. Detta är ju min första kampanj för Buzzador, så det här är något helt nytt för mig. 

Det var MASSOR av produkter som kom hem till mig, exakt vilka produkter har jag skrivit om här!
Jag hade aldrig provat Vanish förut och hade faktiskt en del förutfattade meningar om produkten (för jag hade ingen ANING om att det fanns flera olika produkter). Eftersom de är "skrikigt" rosa, hade jag fått för mig att det inte ALLS var speciellt vänligt mot vår miljö. Förpackningarna såg ju så giftiga ut! Men så var ju inte fallet, de är miljömärkta och deras pulver är även godkända av Astma- och allergiförbundet!
Jag tror kanske inte att ett hushåll har behov av att ha precis ALLA Vanishs produkter hemma. De jag fastnade för och som jag tyckte gav ett riktigt bra resultat var de två flaskorna med gel, en för färgad tvätt och en för vittvätt. Även matt- och soffasprayen är väldigt praktisk att ha hemma, speciellt om man är en småbarnsfamilj och sen är ju den "vanliga" fläckborttagnings-sprayen bra att komplettera med - tycker jag.

Chokladglassfläckar var ingen match för Vanish tydligen. Här har jag först sprayat direkt på de hemska fläckarna med fläckborttagningsmedlet sedan har jag haft i gel, för färgad tvätt, tillsammans med det vanliga tvättmedlet.
"Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster."
Vill du också bli Buzzador? Då går du in på Buzzador och registrerar dig! Skriv GÄRNA in att det är jag som rekryterat dig, mitt användarnamn är "tvillingmamma2".

Inga kommentarer: