fredag 4 maj 2012

Tvätta, tvätta, tvätta


Nu har jag fått mitt första Buzzador-paket. Det innehöll MASSOR av produkter från Vanish, som har en sån härligt rosa färg. VÄLDIGT passande produkter för en tvillingfamilj må jag säga, eller ja vilken barnfamilj som helst egentligen. Det blir mycket tvättande för vår del och vi använder en hel del fläckborttagningsmedel. Men vi har faktiskt aldrig använt Vanish förut. ÄRLIGT talat så har jag haft lite förutfattade meningar (som nog visat sig vara fel) eftersom jag trott att det INTE har varit så vänligt för vår miljö. Men produkterna är ju faktiskt miljömärkta och deras pulver är till och med rekommenderat av Astma- och Allergiförbundet! Nu vankas det tvätt i mängder! :-)

Produkterna är:
Vanish Oxi Action Pulver
Vanish Crystal White Pulver
Vanish Extra Hygiene Pulver
Vanish Oxi Action Gel
Vanish Crystal White gel
Vanish Förbehandlarspray
Vanish Soffa & Matta Spray
10 st provförpackningar av Vanish Oxi Action pulver

Det finns alltså betydligt fler än bara ETT fläckborttagningsmedel. Det som jag tycker är bra är att det finns särskilda som är för vittvätt, för det kan ju vara riktigt jobbigt att få bort fläckar på vita kläder utan att använda Klorin. Dessutom är det ju perfekt att kunna spraya soffan, där händer det alla möjliga (äckliga) saker!

Att vara en Buzzador innebär att man provar olika produkter och tjänster, och för sedan information vidare på sociala nätverk eller öga mot öga med folk. Är du också intresserad av att bli en Buzzador? Registrera dig här!

1 kommentar:

Lotta, klädtokig småbarnsmamma. sa...

Go´Morron!

Blev det någon hockey igår kväll... Vad gillar du Hockey- VM...

Hiss eller Diss??? =)