tisdag 1 maj 2012

Mina hjärnceller är på vift någonstans i yttre rymden

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Vart har mina hjärnceller tagit vägen? Så här korkad var jag väl inte innan barnen kom, eller ja det kanske jag var... Ialla fall så ÄR det INTE kul att stå vid kassan på ICA och komma på att man glömt sin plånbok. Det är inte heller kul att gå runt och leta efter var vår bil är parkerad, för att hämta barnens mössor (som de egentligen inte behövde för det är ju faktiskt varmt ute) för att sedan komma på att bilen har ju sambon på jobbet, vilket jag visste från början om jag bara kunde tänka innan. SUCK!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Haha, jag känner igen det där! Jag brukar säga att först har man gravid-hjärna..sen amningshjärna..och sen bara mamma-hjärna.. Under alla stadier är man lika förvirrad ;)

Tack. Jag trivdes såå bra i klänningen!

Fröken M sa...

haha.... skönt att det inte bara är jag som är sådär tankspridd ;)
I morgon blir en "bättre" dag !!
Kram