lördag 28 april 2012

Sol för de som är utomhus och en något korkad mamma

Det är riktigt härligt vårväder ute och det påverkar verkligen humöret såå mycket, man blir helt enkelt lycklig! Och det hade ju varit en PERFEKT dag att hitta på något kul utomhus. MEN Signe är ju sjuk och orkar inte riktigt med sånt, så vi är tyvärr mest inomhus. Men vi har  faktiskt varit ute en snabbis, två gånger om vi ska vara petiga. Varför då? Jo det kan jag berätta. Jo, jag skulle till apoteket i morse och jag VISSTE att de inte öppnar förrän tio på lördagar. Jag klädde på barnen och vi gav oss iväg. Vi kom till apoteket och jag försökte öppna dörren. Och jag hann tänka att det var konstigt att dörren var låst. Och så tittade jag på klockan. Klockan var tio över nio och INTE tio över tio. Det var bara att gå hem igen, och ge sig ut igen lite senare. Asså jag undrar hur länge man kan skylla på graviditets/amningsförvirring? Jag känner att min hjärna inte kommit ikapp sen jag fick barn! Kommer den någonsin göra det undrar jag?!?! 

1 kommentar:

Lotta, klädtokig småbarnsmamma. sa...

Gillar du att FOTOGRAFERA?

Har just nu en FOTO-TÄVLING!

Förutom ÄRAN väntas även fina PRISER!!!

=)