lördag 21 april 2012

Gårdagens event

We R Family
Ni kommer till deras sida här!
Kvällen innehöll bland annat pappa-barn modevisning, företag presenterade sig, man fick mingla (och shoppa) förstås. Det bjöds på bl.a. snittar, rosé och bubbel. 

Ubbe, från Sveriges mästerkock, och hans söner var där med Svensk fågel och bjöd på goda snittar .
Andreas Weise och Marika Willstedt (Så ska det låta) underhöll.
En maffig goodiebag fick man ju också förstås!
(På bilden saknas dock Bifido äppeljuice, den står i kylskåpet)

Det var ju som sagt mitt första event. Jag kan säga nu i efterhand att jag nog INTE ska gå själv dit nästa gång. Antingen får jag ta med en kompis eller får jag möta upp någon annan som bloggar. De flesta som var där, kom dit i sällskap eller kände redan många. Jag är ganska blyg så jag tyckte det var lite svårt att mingla... Men det var trevligt! 

4 kommentarer:

johanna-tvillingmamma sa...

verkade som det var en kul kväll ändå!jag hade nog också tagit med en vän eller mött upp några bekanta men då vet du det till nästa event!
kramar!

mammaTEA sa...

Låter kul men jag förstår att det kändes lite konstigt att komma ensam. Önskar att jag kunde gå på lite såna där grejer.

Sara - Tripp, Trapp & Trullsan sa...

sv. Tack för din omtanke. Ja det verkar vara ganska vanligt detta. De på barnavd. sa att de får in minst 1 om dagen med feberkramp.
Men det är väldigt väldigt läskigt!

Fröken M sa...

Åh va kul !!
Jag önskar att jag bodde närmare huvudstaden och kunde gå på alla roliga event :)
KRAM