söndag 12 februari 2012

Helgen

Signe är ÄNTLIGEN frisk! Så det blev hon och jag som åkte iväg till kusinens 4-års kalas igår. Det känns verkligen konstigt att bara gå runt med ett barn... och man får nästan ännu fler (om möjligt) blickar pga den stooora "pansarvagnen". Det är nästan så att man känner skuldkänslor (men bara nästan) för att man tar så mycket plats på bussarna. För barnens del är det bara nyttigt att få vara själva ibland och det kommer nog att bli så att Signe får gå på förskolan själv imorgon. Får se hur det går. 
Dagen har vi tillbringat ute i den härliga snön och det var faktiskt SOL ute! Våra barn är, som ni kanske ser, lite olika starka i ryggarna. Astrid hade svårt att sitta när man drog pulkan framåt, så då föredrog hon att ligga ner. Men sen visade det sig att vi skulle få ärva en "bäbispulka" av min syster och i den kunde hon sitta lite bättre...
...men hon föredrog att gå själv! Och det var med fart, hon visade oss vägen helt enkelt!

3 kommentarer:

Fröken M sa...

Hihi.... härligt !! När de små traskar iväg är det bara att med stora kliv följa efter ;)
Det blir bröllop i november, så jag har ett bra tag på mig att fixa och planera !
Kram

♥ Sojka ♥ sa...

Asså den du skrev nu i? :)
Kram!

♥ Sojka ♥ sa...

haha jag misstänkte det men bäst att kolla om du är med. ;)
KRAM