onsdag 9 november 2011

Personliga julklappar?

Vi har börjat spåna lite julklappar, vad vi ska ge barnen. Tänkte köpa två stycken byråer till deras rum, men vi måste ju även köpa något som man kan slå in. De måste ju få öppna något kul! 
Än så länge har de inte fått så mycket personliga grejer, eller det har de kanske men vi (vilka usla föräldrar va?) kommer inte ihåg vem som fått vad! Vissa grejer kommer vi ihåg t.e.x. det gammelmormor stickat, deras ryggsäckar (vi skrev namn i dem). Men inte så mycket mer.
Vad tycker ni? Det är väl extra viktigt med tvillingar att de har sina egna grejer, men när ska man börja med det? Eller skulle man ha gjort det från början?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mannen har tjuvstartat att jobba lite men börjar egentligen på måndag. Men eftersom han tjuvstartat så kan han jobba lite mindre nästa vecka. :)

Det där med egna tillhörigheter tycker jag är lite kluvet. Klart det är kul att de har några egna grejer, men med våra äldre tjejer har jag också varit mån om att de ska kunna dela på saker. Så jag tänker lika med tvillingarna. :)

Så roligt det är att läsa om livet med äldre tvillingar! Även o jag inte hinner läsa dagligen utan få läsa ikapp lite nu och då. Kul att få en liten tjuvtitt på hur livet kan bli lite längre fram. :)

♥ Sojka ♥ sa...

Ja det börjar bli dags för julklappar, egentligen vill jag inte börja tänka på det än men det är väl bara att inse att det är dags! :)

Kram