lördag 26 november 2011

Äntligen!

Jag har äntligen beställt min telefon!! Äntligen! Redan i somras bestämde jag mig för att köpa en Samsung galaxy S2, men har inte haft möjlighet att köpa den, förrän nu. Hoppas jag får den på måndag! Jag har ju även ett fint telefonskal, som jag vunnit hos Ann-Sofie! Jag är nog den sista på jorden som fortfarande har en vanlig "stenålders"-telefon, man ser ju t.o.m. pensionärer sitta och leka med en I-phone... Men nu är jag också välkommen in i framtiden! :-)
Signe tyckte vällingen var lite för kall, så hon värmde den lite i kastrullen.  ;-)
Astrid verkar tro att om hon gör en rolig min, eller ser riktigt söt ut
så får hon kasta hur mycket mat hon vill på golvet...


1 kommentar:

Anonym sa...

så otroligt söta tjejerna är!! :D Förstår om de kommer undan med det mesta... ;)