lördag 3 september 2011

Lördag

Idag var vi hela familjen i lekparken på förmiddagen. Uttittade var vi som vanligt förstås, men det får man försöka vänja sig vid. Barnen tyckte det var roligt, Astrid tyckte nog det var roligast att titta på en söt liten hundvalp. Annars är gungorna aldrig fel. 




På eftermiddagen fick jag lite egentid, jag åkte ensam iväg till ett köpcentrum. Jag köpte bl.a. överdragsbyxor till barnen. Känns som att det är bra att ha när det är lite småfuktigt i sandlådan. Det som var det bästa med min egentid var annars att jag fick sitta på ett fik, dricka en chai latte (fast jag brukar kalla det för chlatte) äta och lösa korsord (!).

Just det ja, jag tänkte jag skulle berätta lite om tjejernas 1års/namnkalas, det hade jag nästan glömt bort. Kan berätta om det imorgon kanske. Ciao!



Inga kommentarer: