torsdag 22 september 2011

Ett barn - a piece of cake? ;-)

Imorgon ska jag och Signe åka till mitt jobb och hälsa på. Det ska bli kul att träffa alla kollegor men framför allt ska det bli kul att ha lite ensamtid med ett barn. Jag och min sambo har ofta sagt att vi ska dela på barnen ibland, för att det ska känna att de är olika individer och att de inte sitter ihop. Tyvärr har vi inte gjort detta så mycket, inte alls faktiskt. Så imorgon ska jag känna hur det skulle kännas att bara ha ett barn, inte riktigt kanske men ändå.. Jag måste ju fortfarande köra dubbelvagnen. Men när jag kommer till jobbet kan jag lätt gå runt med ett barn (utan att behöva fråga om hjälp), byta blöja om det behövs, mata ett barn...med mera med mera. Helt normala saker, men som kan vara lite trixigt med två stycken.

1 kommentar:

♥ Sojka ♥ sa...

Nu presenteras vinnaren i min blogg! Blev du den lycklige? :)
http://www.sojkasframtid.com/2011/09/vinnaren.html